Saturday 31 March 2018

SAAT MAGIKA BERSAMA TWB..

Hari nie saya rasa nak share la ape yang saya dapat sepanjang melibatkan diri dengan PROJECT THE WALKING BEAUTY.


Saat magika bersama TWB. Magika yang sungguh manis dan sentiasa dapat sesuatu yang manis dan manis. Alhamdulillah diam tak diam, dah 4 bulan melibatkan diri dalam ilmu spa dan menjadi ahli keluarga TWB.

Magika yang saya dapat dalam TWB bermula sejak dari training ilmu spa TWB. Magisnya, setelah hampir 13 tahun tak berjumpa, akhirnya asbab join TWB dapat berjumpa dengan ex-sulaimanians (trainer ilmu TWB-ck namanya).

Magika bersama TWB.. First client spa saya juga x-sulaimanian dan juga 13 tahun tak jumpa. Tup tup saya jumpa waktu facialkan dia @ kawan lama. Alhamdulillah dan terima kasih sebab support kawan dan diberi kepercayaan.

Selain itu, ilmu TWB ini mengajar saya untuk tampil lebih yakin dan membuatkan saya jatuh cinta pada yang cantik cantik. TWB membuka minda untuk sentiasa tampil cantik (beauty with brain).

Sepanjang menjadi ahli TWB, perkara yang sangat magisnya adalah saya berjaya dapat 'instant cash' dari hasil spa. Rasa nak nangis sebab itu semua rezeki dari Allah.  Terbuka rasa hati nak share pengalaman diri sendiri.

Saya dan suami, dua-dua bekerja. Namun, adakalanya hujung bulan kami kekeringan dan terpaksa ikat perut. Mengais sana sini untyk berbelanja. Duit gaji cukup cukup aje. Rasa magisnya, dengan hasil dari TWB saya dapat bantu suami dikala hujung bulan dan menampung perbelanjaan sebelum gaji yang akan datang. Ekonomi yang naik turun nie membuatkan saya untuk sama sama join TWB dan persiapkan diri dengan kemahiran dan ilmu spa.  Saya yakin kat luar sana pun ramai yang selalu berhadapan dengan situasi seperti kami ni. Saya sangat yakin dan nampak peluang yang cerah bersama TWB ni.

Akhir sekali, setelah join TWB, seakan mendapat satu keluarga yang cukup positif. Group support TWB terdiri dari twbians dari serata negeri. Mereka cukup baik hati dan saling bertukar idea. Alhamdulillah Ya Allah. Rasa sedih dan terharu, Allah permudahkan jalan untuk saya membaiki masalah kewangan. Jalannya dah nampak, tinggal usaha dan tindakan dari diri saya sendiri.

Buat, redah dan redah sampai kaya 💰💰.In shaa Allah.

Ok la dulu untuk kali nie. Lain masa jumpa lagi😉

Nak join TWB??
kontek HAZIRAH
Owner D'Rossy Beauty SPA
MOBILE SPA
013-6804658

1 comment: